Hiba Javítás !

2014.12.08 09:49
Sziasztok.
Nem köntörfalazok, mindjárt a közepébe vágok......
Többen jeleztétek, hogy a magyarítás több helyen fagyást okozz. Próbáltam ennek utána járni az elmúlt időszakban, de csak az eredeti Angol szöveg visszaírásával tudtam megoldani.
Menet közben (hála az égnek) felvette velem a kapcsolatot Centurio, aki szintén jelezte eme hiányosságokat. Sajnos a problémát továbbra sem tudtam megoldani, de Centurio (két sör között) a segítségemre sietett. /Ez úton is köszönöm neki/
Így hát most kiadjuk a javított magyarítást, ami vélhetően már semmilyen fagyást nem okoz.
A mostani verzióban van új fordított anyag is, de ezt százalék formájában most nem részletezem.
Hamarosan (ha bedolgoztam a sok anyagot)/sajnos mostanság elfoglalt vagyok/ kiadunk egy újabb verziót, amiben az elmúlt időszak fordításai is benne lesznek. S Centurionak köszönhetően a továbbiakban kiadott részek már nem okoznak majd fagyást.
További jó játékot kedves játékos társaim.

Elérhetőség

EmpireTotalWarHun

querdacg@gmail.com

Keresés

© 2013 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode